Ùn disturbate micca !Hè megliu per i misgi per manghjà umitu o seccu?

U mo gattu deve manghjà cibo umitu per gatti o cibo seccu per gatti?Sembra chì parechji funzionari di a pala di merda anu luttatu cun ella.In fatti, s'ellu hè umitu cat food o seccu cat food, comu longu comu hè regulare, si pò generalmente ièssiri usatu pi Cats furnisce nutrienti essenziali.Per quessa, a scelta di l'alimentariu deve esse determinata secondu u pesu di u gattu, a salute di u gattu è u budgetu.
1. Chì sò e sfarenze trà i dui ?
Iscibo umitu di gattumegliu o seccu u cat food megliu?Per fà facilità à l'ufficiale noviziatu di a pala di merda per approfondisce a so capiscitura, Xiao Chong analizza brevemente a diffarenza trà i dui.

1) U cuntenutu di umidità
U cuntenutu di umidità hè a principal diferenza trà l'alimentu di gattu seccu è umitu.U cuntenutu di umidità di l'alimentu umitu di gatti (in conserve) hè di circa 70% di umidità, mentre chì l'alimentu di gattu seccu cuntene solu circa 10% di umidità, è u 90% restante hè custituitu di carbuidrati è grassi.cumpusizioni.
2) Prucessu di pruduzzione
L'alimentu di u gattu umitu hè generalmente fattu da una cumminazione di carne fresca o congelata è grani, chì sò mischiati cù acqua è grassu è vitamini in un vasu, chì distrugge i patogeni di l'alimentariu quandu l'alimentu hè riscaldatu, mantenendu cusì una dieta sana.
Alimentazione seccahè fatta mischjendu carne, vitamini, minerali è grassi à alta temperatura è pressione, chì permette ancu à i misgi di esercitassi i denti è di pulisce u tartru mentre manghjanu.

2. I vantaghji è i contra di l'alimentu umitu è ​​l'alimentu seccu
I diversi prucessi di pruduzzione è l'alimenti di l'alimenti di gatti umidi è secchi facenu avè diverse funzioni.
1) I beneficii di l'alimentu umitu per i gatti
Prima di tuttu, l'umidità hè adattata, l'alimentariu umitu di u gattu cuntene 70% d'acqua, chì pò prevene a desidratazione è a malatia di petra per i misgi.Ancu s'è i misgi ùn li piace micca à beie l'acqua in a vita di ogni ghjornu, stu alimentu cù un cuntenutu d'acqua suffirenziu pò ancu aiutà i misgi à rinfurzà l'acqua!
Siconda, per più nutrimentu, l'alimentu umitu di u gattu hè processatu menu frequente chì l'alimentu seccu, perchè pò mantene a nutrizione originale di l'alimentu in una misura più grande.A maiò parte di l'alimentu umitu d'alta qualità hè riccu in vitamini è minerali.In novu, l'alimentu umitu di u gattu cuntene un cuntenutu di grassu equilibratu.In cunfrontu cù l'alimentu di gattu seccu, u cuntenutu di kcal di l'alimentu umitu ùn hè micca altu, circa 70 à 120 kcal per canna, chì hè megliu per i misgi obesi.
Infine, a cunvenzione hè megliu.In cunfrontu cù l'alimentu di gattu seccu, l'alimentu umitu pò esse guardatu per un tempu più longu, è hè ancu cunvenutu per u trasportu.
2) I disadvantages di l'alimentariu umitu di u gattu
Prima di tuttu, una volta chì l'alimentu umitu di u gattu hè apertu, s'ellu ùn hè micca manghjatu u più prestu pussibule, l'alimentu crecerà assai battìri o andarà male, ancu s'ellu hè guardatu in a frigorifera per micca più di 24 ore.
Siconda, l'alimentu umitu di u gattu pò esse micca adattatu per certi misgi, in particulare quelli chì sò malnutriti è necessitanu più grassu è calori.Inoltre, assai alimenti umidi sò bassi in carbuidrati, per quessa ùn pò micca esse manghjatu sanu cum'è un staple.
Infine, l'alimentu umitu hè un pocu più caru di l'alimentu seccu.
3) I beneficii di l'alimentu seccu di gatti
Prima di tuttu, a nutrizione hè relativamente equilibrata.U rapportu di proteina, carbuidrati è grassu in l'alimentu seccu hè relativamente equilibratu, è tutti i grandi manciari secchi cuntenenu "taurine", chì hè benefica per u sviluppu fisicu di i misgi.Si pò dì chì hè un altru Nutrienti.Inoltre, l'alimentu seccu pò ancu supplementà i varii nutrienti è vitamini chì i misgi anu bisognu à cultivà.
Siconda, l'alimentu di gattu seccu hè faciule da distingue in quantu à l'alimentazione, è pò esse pisatu è cumminatu cù a situazione specifica di u gattu per sceglie diverse proporzioni di l'alimentariu.Infine, l'alimentu seccu hè più prezzu di l'alimentu umitu.Un ghjattu adultu hà bisognu di una media di 50 à 60 grammi di alimentu per ghjornu, chì significa chì un saccu di 4 liri di manciari pò sustene a dieta di un gattu per un mesi.
4) Disvantages dialimentazione secca di gatti

Prima di tuttu, u cuntenutu di l'acqua di l'alimentu di gattu seccu hè solu circa 10% bassu, chì pruvucarà i misgi à avè bisognu di aghjunghje più acqua, chì ùn hè micca un prublema per i misgi normali.
Siconda, pò causà prublemi dentali in i misgi.Ancu l'alimentu seccu hà un certu effettu di pulizia di i denti, per certi gattini o gatti di mezza età è anziani cù i denti poveri, l'alimentu seccu russu ùn hè micca adattatu per manghjà è pò causà certi danni.

3. Cumu sceglie l'alimentu di gattu raghjone?
Ognunu hà i so vantaghji è svantaghji, cusì Xiaopet ricumanda chì l'ufficiale di pala pò mischjà è alimenta.Per esempiu, se un ghjattu hà bisognu di supplementà l'acqua è i carbuidrati è u grassu, hè una scelta megliu per manghjà l'alimentu umitu è ​​seccu inseme.
Quandu si alimenta, l'ufficiale di pala pò mischjà i dui cibi di gatti inseme o separatamente per u gattu per manghjà, chì permette ancu à u gattu di ottene i benefici di e duie dieti à u stessu tempu.
Ùn importa micca u tipu di cibo per i gatti chì sceglite, ùn pudemu micca alimentà i misgi cù marche inferiori.Amparate à verificà l'ingredienti è l'additivi di l'alimentu di u gattu, è poi fate a megliu scelta secondu a cundizione fisica di u gattu.


Tempu di post: 29-jun-2022