Cumu sceglie l'alimentu di gatti

1. Prima di cumprà l'alimentu di u ghjattu, cunzidira l'età, u sessu è a cundizione fisica di u ghjattu.
A. Se u ghjattu hè relativamente magre: sceglite l'alimentu di gattu cù alta proteina è grassu (ma micca fora di a gamma).
B. Se u ghjattu hè relativamente obeso: cuntrolla strettamente a quantità di alimentazione di u ghjattu, è ùn cunsuma micca troppu energia è carbuidrati ogni ghjornu, etc.
C. Se i misgi esercitanu assai: sceglite l'alimentu di gattu cù un altu cuntenutu di prutezione
D. Se u ghjattu ùn esercite micca assai: deve cuntene vitamini è minerali Omega-3 è Omega-6 fatty acids

2.Chì hè un alimentu di gattu di qualità
Alimentazione per i gatti di alta qualità = ingredienti chjaru (carne sola o cumminazione) + alta proporzione di carne + taurina è nutrienti essenziali
L'ingredienti in a lista d'ingredienti di l'alimentu di gatti sò disposti in ordine da u più à u minimu.I primi ingredienti 5 anu da esse carne prima, organi (cum'è u fegatu) secondu, dopu graneddi è piante.A carne deve sempre vene prima di grani è ligumi, è quant'è pussibule.

3.induve cumprà cibo per i gatti
Hè sempre ricumandemu chì andate à i canali prufessiunali per cumprà l'alimentu di gatti, chì hè bonu per a salute di l'animali.
Ci hè ancu parechji prupietari di animali chì vanu à i buttreghi in linea per cumprà cibo di gatti, è a scelta serà più larga.

4. Fighjate à a lista d'ingredienti di l'alimentu di gatti
I nomi di materia prima di l'alimentu di gatti sò indicati in l'ordine di dosa da più à menu
Per l'alimentu di u gattu cù un altu cuntenutu di proteini animali, a prima materia prima per esse marcata hè a proteina animale, cum'è carne bovina, pollo, pesci, turchinu, etc. A più ricca a varietà di proteini animali, u megliu.
A. A carne deve esse specificatu cum'è chì tipu di carne hè.Sì solu a carne di pollame hè specificatu, o cuntene una grande quantità di prudutti di pollame, ùn hè micca cunsigliatu per cumprà.
B. Solu i grassi di l'animali è i grassi di pollame sò marcati, è ùn hè micca cunsigliatu per cumprà.
C. A materia prima marcata prima hè u granu, o ci sò parechji tipi di granu in a materia prima, per quessa ùn hè micca cunsigliatu per cumprà stu alimentu di gattu.
D. Attenti à vede s'ellu ci sò troppu o additivi eccessivi, cum'è conservatori (antioxidanti) è pigmenti sintetici.
E. I cunservatori sò BHA, BHT o ETHOXYQUIN, ùn hè micca cunsigliatu per cumprà

5.Shop per l'alimentu di gatti segmentati
Hè necessariu subdivide l'acquistu di l'alimentu di gatti.Avà ci sò parechji subdivided cat food nantu à u mercatu, cum'è persianu cat food, etc. A forma di particella di stu cat food serà più adattatu per i misgi persiani per masticari è digeriri.
Inoltre, deve esse distintu secondu l'attività di u ghjattu.Se u vostru ghjattu stà in casa tuttu u ghjornu, u cuntenutu di proteine ​​​​è grassu di u so cat food deve esse ligeramente più bassu per evità di diventà obesi dopu à manghjà.


Postu tempu: Apr-08-2022