Cumu alimentà i misgi è cumu sceglie l'alimentu per i misgi?

I misgi sò carnivori, ricordate micca di alimentà indiscriminatamente
1. Ùn alimentate micca u cioccolatu, pruvucarà avvelenamentu acutu per i cumpunenti di teobromina è cafeina;
2. Ùn alimentate micca u latte, pruvucarà a diarrea è ancu a morte in i casi severi;
3. Pruvate d'alimentà l'alimentu di u ghjattu cù un rapportu equilibratu per assicurà i bisogni di ogni ghjornu di u ghjattu per alta proteina è oligoelementi;
4. Inoltre, ùn alimentate micca u ghjattu cù l'osse di pollulu, l'osse di pisci, etc., chì pruvucarà sanguinamentu internu.U stomacu di u gattu hè fragile, per piacè alimentate cun prudenza.

L'alimentazione chì u vostru gattu hà bisognu
I misgi sò carnivori è anu una alta dumanda di prutezione.
In a proporzione di nutrienti richiesti da i misgi, a proteina conta per u 35%, u grassu per u 20%, è u restu 45% hè carbuidrati.L'umani anu solu 14% di grassu, 18% di proteina, è 68% di carbuidrati.

Taurina - nutriente essenziale
U gustu di u gattu hè diversu da quellu di l'omu.U sali hè amara in u gustu di i misgi.Se l'alimentu di u ghjattu hè mischju cù troppu sali, u ghjattu ùn manghja micca.

Chì saria più salatu ?– Taurina

Per i misgi, a taurina hè un ingredientu essenziale in l'alimentariu di i misgi.Stu ingredientu pò mantene a visione normale di i misgi à a notte è hè ancu bonu per u core di u gattu.

In u passatu, i misgi li piacia à manghjà i topi è i pesci, perchè a proteina di i topi è i pesci cuntene assai taurina.

Dunque, se i pruprietarii di l'animali alimentanu l'alimentu di gatti per un bellu pezzu, devenu sceglie l'alimentu di gattu chì cuntene taurina.U pesciu di u mare profonda cuntene assai taurina, cusì quandu cumprà l'alimentu di gattu è fighjendu a lista di l'ingredienti di u pacchettu, pruvate di sceglie l'alimentu di gattu cù pesci di mare in u primu locu.

I pesci di u mare prufonda cuntenenu ancu l'acidi grassi insaturati, chì sò assai boni per a salute di a pelle di i misgi, in particulare i misgi longhi, cum'è i misgi persiani, è più attente deve esse pagatu à aumentà l'ingesta di acidi grassi insaturati in a so dieta.

In generale, u cuntenutu di prutezione di l'alimentu di gattu adattatu per i misgi adulti deve esse intornu à u 30%, è u cuntenutu di proteina di l'alimentu di gattino deve esse più altu, in generale circa 40%.L'amido hè un aghjuntu inevitabbile à u puffing di l'alimentu di gatti, ma pruvate di sceglie l'alimentu di gattu cù menu cuntenutu di amido.


Postu tempu: Apr-08-2022