Fabbricante di cibo per cani è per gatti fabbrica in Cina

Fabbrica diretta à l'ingrossu è al dettaglio.Pet food dog, cat food, circhemu agenti regiunale in u mondu.Mira Pet Food co., Ltd pruduci principarmenti cibi in conserve, manciari liofilizzati, salsiccia di prosciutto, frittelle per animali domestici, etc. attellu asetticu, ingredienti, alta proporzione di carne fresca, alta palatability, alta palatability.Per impegnà OEM OEM.Alimenti per animali persunalizati.fabbrica di cibo per cani.
Per impegnà a fonderia straniera OEM / ODM, cuncessioni di prezzu, benvenutu à cooperà.

Cumu scegliecibo di gattu?Fighjate principalmente à questi 4 punti!

(A) fighjate i nutrienti
1.Crude proteina è grassu crudo
I misgi anu una alta dumanda di prutezione, è hè megliu di sceglie un intervallu trà 36% è 48%, è solu a proteina animale hà una alta taxa d'absorzione è a proteina vegetale hè assai bassu.
U grassu crudu hè megliu di sceglie trà 13% -18%, più di 18% grassu cat food, i misgi ponu accettà, senza prublema, i misgi anu u stomacu debbule, i feci faciuli à scioglie, o avè prublemi di obesità, hè megliu micca di sceglie. .

2. Taurina
Taurine hè una stazione di benzina per l'ochji di i misgi.I misgi ùn ponu micca sintetizà per sè stessu è ponu solu dipende da manghjà.Dunque, l'alimentu di gattu cù taurine ≥ 0,1% deve esse sceltu à u minimu, è 0,2% o più hè u megliu quandu e cundizioni permettenu.

3. Clorur soluble in acqua
Cuntenutu in u standard naziunale: I misgi adulti è i gattini ≥ 0,3% I misgi anu bisognu di una certa quantità di sali per mantene a so vita di ogni ghjornu, ma ùn deve micca cunsumà troppu, altrimenti facilmente porta à lacrime di gatti, perdita di capelli, malatie renali, etc. .

4. Frassini grossi
A cendra grossa hè u residuu dopu chì l'alimentu di u gattu hè brusgiatu, cusì u più bassu u cuntenutu, u megliu, preferibile micca più di 10%.

5. Ratio di calcium à fosforu
U rapportu calcium-à-fosforu di l'alimentu di gattu hè cunsigliatu per esse guardatu in u intervalu di 1.1: 1 ~ 1.4: 1.U rapportu hè sbilanciatu, chì pò facilmente guidà à u sviluppu di l'osse anormali di i misgi.

(B) Fighjate à a lista di ingredienti
Prima di tuttu, dipende s'ellu u primu o i primi 3 posti sò carne.Percibo per gatti di alta qualità, i primi 3 posti seranu carne, è chì tipu di carne serà scrittu.S'ellu dice solu pollame è carne, è ùn sapete micca chì tipu di carne hè, hè megliu micca di sceglie.

Siconda, fighjate se a proporzione di materie prime hè divulgata.A maiò parte di l'alimentu di ghjattu cù a proporzione publica hè un bonu alimentu di gattu.Ùn aghju micca à dì l'assolutamente, ma l'averu di divulgà, chì prova chì aghju fiducia in u pruduttu è sò disposti à accettà a supervisione.

Sicondu i rigulamenti di l'Agriculture Bureau, "carne congelata" deve esse scritta dopu esse trasportata da camion frigoriferi.U pollulu frescu deve esse in u macellu o in a fabbrica chì pruduce l'alimentu di cane prima di pudè esse chjamatu frescu.A maiò parte di e fabbriche ùn ponu micca fà questu.Allora scrivite frescu, per vede s'ellu a fabbrica hè cumpletu.

1. Ùn hè micca cunsigliatu per sceglie l'alimentu di cane di granu cù ingredienti allergenici cum'è u granu è u granu.
2. Aghjunghjite qualsiasi culori artificiali, additivi di sapori, aromatizzanti, agenti aromatizzanti.
3. I cunservatori (antioxidanti) deve esse naturali, cum'è a vitamina E, è i polifenoli di tè sò naturali.BHT, BHA sò materie prime cuntruversu artificiali.
(C) Fighjate u prezzu
Tuttu u mondu sapi chì uttene ciò chì paghe.Sè cumprate un alimentu per gatti per uni pochi di dollari a libbra, chì ùn hè micca credibile per esse un alimentu per gatti d'alta proteina.Ma u cat food ùn hè micca u più caru u megliu, u dirittu hè u megliu.

(D) Fighjate à e caratteristiche di u produttu
Prima, vede s'ellu l'alimentu di u gattu hè troppu grassu à u toccu.S'ellu hè troppu grassu, ùn sceglite micca, perchè u cunsumu à longu andà pruvucarà prublemi cum'è a rabbia di u gattu, feci molli è chin neru.
Siconda, vedi s'ellu a fragranza hè troppu forte è l'odore di pisci hè troppu pisanti.Sì cusì, significa chì l'alimentu di u ghjattu cuntene assai attrattivi, chì causanu danni à u ghjattu.
Infine, tastà s'ellu hè troppu salatu.S'ellu hè troppu salatu, significa chì u cuntenutu di u salinu hè altu, è u cunsumu longu pruvucarà lacrime è perdita di capelli in i misgi.


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022